Tlf: 35 83 53 92  Email: formand@fkk-dk.dk

Nyheder

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit,
sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Sct. Hans 2024

    Kl. 12 Blev der spist frokost i klubben

    Kl. 13 Sejlede vi ud samtidig med at solen kiggede frem

    Kl. 18 Var grillen klar

    Kl. 20 Sejlede vi ud for at se Sct. Hans bål fra søsiden.

    Tak til samværs udvalget for endnu et flot arrangement, til glæde for os alle.

    undefined

  • Læs referat af generalforsamlingen 2024

    Log ind - Vælg Dokumenter - Generalforsamling 2024 - Referat 2024

  • Generalforsamling 2024

    Se dokumenter vedr. kommende generalforsamling under Dokumenter (Efter login)

  • Billeder fra båldagen

    6 voksne og 7 børn. Rart og hyggeligt, vi laver en båldag igen til foråret så vi kan hygge igen

    undefined  undefined  undefined  undefined

  • Kontingentopkrævning for 2023 er nu udsendt

    Skulle du ikke have modtaget den, skal du kontakte formanden på formand@fkk-dk.dk 

  • Man kan stadig nå at melde sig til arbejdsdagen søndag d. 8. maj

    Send en mail til: formand@fkk-dk.dk

  • Generalforsamling 2022

    Log ind og under Dokumenter kan I læse om den kommende Generalforsamling

  • Arrangementer er opdateret

    Se årets nye arrangementer...

  • Kontinget for 2022

    Bestyrelsen er ved at tage et nyt computerprogram i brug, som vi fremover vil anvende til regnskab og kontingentopkrævning mm.
    Hvis alt går efter planen, vil opkrævning af kontingentet blive udsendt sidst på ugen - dvs. slutningen af oktober.
    Vi opfordre derfor til at man jævnligt tjekker sin mail og se om der er nyt fra klubben.

     

    Med venlig hilsen

    Kassereren og Formanden

     

  • Arbejdsdag søndag d. 31. oktober kl. 10:00

    Vi skal ordne forskelligt ude og gøre klubben klar til vinteren. Vi starter med morgenbrød i klubben kl. 10:00

    Af hensyn til planlægning vil vi gerne have tilmelding på mail: formand@fkk-dk.dk

     
    Mvh. Bestyrelsen

    Kh. Gorm

     

  • Adgang til klubhuset

    Der er igen åbnet for adgang til klubhuset.

    Der er opslag i klubben med de gældende retningslinjer for brug af  klubhuset og vi henstiller til, at alle følger dem.

    Med venlig hilsen

    Bestyrelsen

  • Referat af generalforsamling 2021

    Log in og læs referat af generalforsamlingen 2021 under Dokumenter

  • Dagsorden til generalforsamlingen

    Log ind og se dagsorden til generalforsamlingen under Dokumenter

  • Igen i år skal iltledningsanlægget i Furesø op og renses og efterses.

    Vedligeholdelsen sker tre steder i søen.

    Iltledningerne på bunden af Furesø bliver renset i perioden 7. – 14. maj 2021.

    Alle der færdes på søen i den periode skal vide, at der skal holdes stor afstand til rensningsfartøjet!

    Fartøjet er ankret op med 4 ankre i hver sin retning. Mellem fartøjet og ankrene er der 200 meter.

    Hvis man sejler ind i arbejdsområdet, risikerer man at sejle ind i ankertove og iltslanger, som kan ligge lige under vandoverfladen.

    Læs mere her..

  • COVID-19 - BEGRÆNSET ADGANG TIL KLUBBEN

    Grundet corona-pandemien gælder følgende for adgang til klubben og dens faciliteter pr. 13 april 2021: 

    • Har man symptomer, der jf. sundhedsmyndighedernes vejledninger kan tyde på COVID-19, så skal man ikke tage i klubben. 
    • Medlemmerne har adgang til bådehusene og kan benytte egen kano/kajak. 
    • Klubhuset og værksted er lukket. 
    • Man skal følge sundhedsmyndighedernes generelle anbefalinger om at holde afstand og hygiejne. 
    • Hvis man bliver smittet med Covid-19 og inden for de seneste 14 dages har været i klubben, skal der gives besked herom på mail: formand@fkk-dk.dk 

     

    Med venlig hilsen

    Bestyrelsen

  • Covid 19 - Klubben er lukket!

    Gladsaxe Kommune har meddelt, at al indendørs og udendørs foreningsaktivitet - herunder legepladser, fodboldbaner og rekreative områder - skal lukke ned i en periode på 12 dage grundet for høj smitte i kommunen. Derfor er Klubben lukket fra dags dato (31. marts) og indtil videre frem til d. 11. april.
    Vi melder ud her på siden, når det er nyt.

  • COVID-19 - BEGRÆNSET ADGANG TIL KLUBBEN

    Grundet corona-pandemien gælder følgende for adgang til klubben og dens faciliteter pr. 1. marts 2021: 

    • Har man symptomer, der jf. sundhedsmyndighedernes vejledninger kan tyde på COVID-19, så skal man ikke tage i klubben. 
    • Medlemmerne har adgang til bådehusene og kan benytte egen kano/kajak. 
    • Klubhuset og værksted er lukket. 
    • Man skal følge sundhedsmyndighedernes generelle anbefalinger om at holde afstand og hygiejne. 
    • Hvis man bliver smittet med Covid-19 og inden for de seneste 14 dages har været i klubben, skal der gives besked herom på mail: formand@fkk-dk.dk 

     

    Med venlig hilsen

    Bestyrelsen

  • Kontingent opkrævning for 2021

    Vi har sendt kontingentopkrævninger ud på mail, men skulle du mod forventning ikke have modtaget opkrævningen kan vi oplyse at kontingentet for 2021 er uændret i forhold til i år.

     

    Medlemskab 200,-

    Kanoplads 1.200,-

    Kajakplads 500,-

    Venteliste 100,-

     

    Klubbens kontonummer er 1551 7153198.

    Kontingentet skal venligst betales inden den 1. december 2020.

    Husk som vanligt at oplyse dit navn ved indbetalingen af kontingentet.

  • Pga. af coronavirus er klubben lukket

    Vi har fra Gladsaxe Kommune fået opfordring til at gøre en ekstra indsats med at bremse smitte og medvirke ved smitteopsporing. Bestyrelsen har drøftet hvordan vi håndtere situationen – og set i lyset af, at vi normalt slutter sejlsæsonen 1. oktober og kun har sociale arrangementer i vintermånederne, har vi beslutte at lukke klubben frem til 1. marts.

    Følgende er gældende indtil den 1. marts:

    • Klubben er lukket.
    • Hvis et medlem har behov for at komme til sin båd, kan dette ske ved forudgående aftale med bestyrelsen. Man vil så få oplyst gældende regler og vilkår.

  • Auktion over Kano og kanoudstyr d. 22/6.

    Klubben har fra dødsbo overtaget en kano samt padler og andet kanoudstyr  - og vi sætter det hele på aution, så klubben kan får dækket tab for ubetalt pladsleje mm.

    Kanoen er en Silkeborgkano (trækano) - den trænger til istandsættelse, men det er ikke et håbløst projekt. Der er padler, ankre og andet kanotilbehør - og det hele sælges enkeltvis.

    Auktionen afholdes i klubben mandag d. 22/6 kl. 18.00.

    Der er besigtigelse fra kl. 17.00.

    Mangler du en kano, en paddel eller andet kanoudstyr så mød op  og få muligheden for at gøre en godhandel og samtidig støtte klubben.

     

    Mvh. Bestyrelsen

  • Pga Corona virussen er klubben åben i begrænset omfang

    Opdateret 110620 - Grundet corona-pandemien, er klubben kun åben i begrænset omfang og følgende regler gælder for adgang til klubben og dens faciliteter: 

    • Har man symptomer, der jf. sundhedsmyndighedernes vejledninger kan tyde på COVID-19, så skal man ikke tage i klubben. 
    • Medlemmerne har adgang til bådehusene og kan benytte egen kano/kajak. 
    • Klubhuset er at betragte som lukket, dog kan medlemmerne benytte toilettet, hvis man følger de retningslinjer, der er skiltet med i klubben. 
    • Man skal følge sundhedsmyndighedernes generelle anbefalinger om at holde afstand og hygiejne. 
    • Hvis man bliver smittet med Covid-19 og inden for de seneste 14 dages har været i klubben, skal der gives besked herom på mail: formand@fkk-dk.dk. 


    Med venlig hilsen

    Bestyrelsen

     

     

    Opdateret 290320 - Som mange nok har set, så har statsminister Mette Frederiksen på pressemøde d. 23/4 meddelt, at man forlænger en række restriktioner til og med 13. april. Det medfører, at alle indendørs sportsfaciliteter, her under klubhuse, stadig skal holde lukket og at man ikke må forsamles mere end 10 personer osv. For vores klub betyder det, at følgende fortsat er gældende til 13. april:

    1. Klubhuset er lukket - dette gælder også adgang til toilet og bad.

    2. Værkstedet er lukket.

    3. Medlemmer der skal til deres båd, må kun åbne den port, hvor medlemmets egen båd ligger.

     

    Som tidligere oplyst, er arbejdsdagen d. 29/3 også aflyst.

     

    DKF og DIF har rådet alle idrætsforeninger til at udskyde alle møder og generalforsamlinger indtil epidemien er overstået. Da det på nuværende tidspunkt er usikkert, om ovennævnte restriktioner er ophævet i rimelig tid inden den planlagte generalforsamling i april, har bestyrelsen allerede nu fastsat en alternativ dato for afholdelse af generalforsamlingen. Hvis generalforsamlingen må udskydes, planlægges der med søndag d. 14. juni kl.14.00 som alternativ. Bestyrelsen vil inden påske melde endeligt ud, om den ordinære generalforsamling udskydes.

     

    Med venlig hilsen
    Gorm Jensen -formand

  • Så er køkkenet færdigt

    Så er det sidste søm slået i og vores nye køkken er taget i brug.
    Meld dig til Standerstrygningsfesten 2 November og se vores nye køkken.

  • Køkkenrenovering

    Resten af køkkenet rives ned 5 Oktober.

    Og der vil blive sat nyt køkken op i perioden 5/10 - 13/10.

  • Venteliste opdateret

    Venteliste opdateret vedr. 
    Kanopladser, Kajak pladser og Flytteliste.

  • Veloverstået arbejdsdag søndag den 7 April

    14 medlemmer var mødt op til hyggeligt morgenbord i klubben og fik derefter gjort klubben klar både inde og ude, så vi kan komme i gang med endnu en skøn sejlsæson i vores dejlige område.

    Der kan ses lidt billeder fra dagen på klubbens Facebook side https://www.facebook.com/groups/FKK.DK/

    Husk at der igen er arbejdsdag søndag den 28 April kl. 10:00, efterfulgt af Generalforsamling kl. 14.00

  • Generalforsamling 2019

    Find Indkaldelse/Dagsorden, Formandensberetning, Regnskab for 2018 og Budget for 2019 under Dokumenter

  • Regatta på Bagsværd Sø i weekenden

    DKF – afvikler Bagsværd Regatta sammen med Regatta Gladsaxe i weekenden 1- 3 juni.

    Rostadions folk er gået på vandet, så pas på dem og overhold vedtagne sikkerhedszoner.

    Regler for sejlad ved regatta hænger på opslagtavlen i klubhuset.

     

    Mvh. Bestyrelsen

  • Regnskab for 2017

    Log ind og se regnskabet for 2017 under Dokumenter

  • Generalforsamling + Arbejdsdage + Jubilæumsfest

    Generalforsamling, arbejdsdage og klubbens 75 års fødselsdag, se nærmere under Arrangementer.
    Indkaldelse/dagsorden kan findes under dokumenter. 

  • Arbejdsdag og Generalforsamling 2017

    Så fik vi holdt årets første arbejdsdag. Vi var 12 der mødte op og startede med dejligt morgenbord, hvorefter vi fik taget fat i diverse opgaver.

    Det nye brændeskur blev fyldt op 
    Klubhuset blev rengjordt
    Græsset slået efter at muldvarberne var trådt tilbage
    Buske beskåret
    Materialer til det sidste brændeskur blev malet
    Oprydning af Værkstedet, samt grund og bortkørsel af affald 

    Kl. 14 blev der afholdt Generalforsamling, hvor der var mødt 17 stemmeberettiget op plus lidt påhæng og derefter afsluttede vi med det traditionelle ostebord.

    Referat vil komme her på hjemmesiden, når det er klar.

  • Arbejdsdage

    Der er nu sat dato på årets to første arbejdsdage:
    Søndag d. 23 april kl. 10.00
    Søndag d. 7. maj kl. 10.00
    Begge dage starter vi med kaffe og morgenbrød, inde vi går igang med dagens opgaver.

  • Generalforsamling

    Der indkaldes til ordinær Generalforsamling i FKK
    Søndag den 23. april kl. 14.00 i klubbens lokaler i Radiobugten
    Dagsorden samt bilag vil være tilgængelige på hjemmesiden senest 14 dage før generalforsamlingen.

  • Billedegalleri opdateret

    Log på og se billeder fra Overnatningsturen og Standerstrygningen

  • Arbejdsdage i Oktober 2016

    Se nærmere under Arrangementer

  • Bagsværdsø lukket 6-11 September

    Kære Brugere af Bagsværd Sø

    Dansk Forening for Rosport er arrangør af verdens største Regatta, World Rowing Masters Regatta. Regattaen har 3400 starter, og vi er derfor nødsaget til at lukke søen for alle andre brugere.

    Søen lukkes fra 6. september kl 8.00 til den 11. september kl. 20.00. Lukningen gælder også omgivelserne.

    Kørsel i området er ikke tilladt undtagen for beboer eller de få der har en køretilladelse.

      

    Med venlig hilsen

    Lars Køhler

    Stadioninspektør

  • Arrangementer i August/September

    Som vist under Arrangementer er der følgende arrangementer i de 2 næste måneder: 6/8 Vikingetogt, 23/8 Grillaften og 9/9 Kanotur med overnatning. Tilmeldingsfristen for Vikingetogtet er ændret til 1 August, se mere under Arrangementer.

  • Nyt i klubben

    Så er vores tage afrenset og malet, så de igen fremstår sunde.
    Endvidere er vores terrasse omlagt og udvidet, med flotte nye fliser.
    Nye borde/bænke er på vej og ombygningen af vores brændeskure begynder også at tage form.

  • Er noget af dette dit?

    Efter oprydning i portene er dette samlet sammen (se billed).
    Er noget af dette dit og skal du bruge det, kan det afhentes i værkstedet inden lørdag den 30 April, hvor det bliver smidt ud.

  • Se ventelisten

    Ventelisten kan nu ses under menupunktet "Pladslister" når man er logget på

  • Generalforsamling 2016

    Under dokumenter finder du:
    Indkaldelse/Dagsorden
    Formandens beretning 
    Regnskab for 2015
    Budget for 2017
    Forslag A og B
    Husk at logge ind for at kunne se dokumenter

  • WORKSHOP FOR UNGE OP TIL 80 ÅR :-)

    Så prøver vi at lave en workshop, især for de unge i klubben, men alle ER velkomne.

    Kom og få hjælp til hvordan du vedligeholder din kano

    Voksbehandling
    Lakering
    Syning af oversejl
    Bygning af magasinkasse
    mm.

    Tilmeld dig i rigtig god til på mail til samvaer@fkk-dk.dk under Arrangementer :-)

  • Julegløgg afholdt 6. December

    Marianne og Gorm kom Kl. 13 og startede med at ryde afbrækkede grene væk fra grunden, efter snestormen 14 dage før.
    Derefter lavede de Gløgg og bagte hjemmelavede æbleskiver til de fremmødte der kom Kl. 14.
    Endnu en hyggelig dag i klubben afholdt.

  • Arbejdsdagen Søndag den 22 November

    Arbejdsdagen blev aflyst pga. sne.
    Dem der havde meldt sig til blev kontaktet telefonisk om aflysningen.
    Heldigvis nåede vi en del 15 November.

  • Arbejdsdag afhold Søndag den 15 November

    Så fik vi afholdt den første af efterårets arbejdsdag :-)

    Vi var desværre kun 4 tilstede, men vi fik hygget med dejligt morgenbrød, hvorefter vi tog fat på dagens opgaver.

    Vi fik lavet følgende:

    Kørt det gamle brændeskur væk

    Flyttede den brænde der var væltet ind på værkstedet, så det kan bruges her til vinter

    Skåret lidt grene og træer ned

    Skiftet pærer udendørs til nye LED pærer

    Ryddet op og gjort rent i køkkenet

  • Ekstra muligheder efter login

    Efter login har du mulighed for at se billede galleri og diverse dokumenter, bla. referater, regnskaber og budgetter.

    Login via mobil, sker via MENU+ oppe i venstre hjørne.

    Mangler du login oplysninger, så send mail til msc@pc.dk

  • Referat fra årets Generalforsamling

    Læs referat af årets Generalforsamling under Dokumenter (Kræver login)

  • Standerstrygning afholdt 3. Oktober

    Tak til samværs udvalget for endnu et flot arrangement, hvor vi fik lagt bådene i hi for vinteren.

  • Generalforsamling

    Der blev afhold generalforsamlig søndag 19 april efter endnu en vellykket arbejdsdag

  • Husk standerstrygning 3 oktober.

    Starter med Sejlads kl. 14:00
    og spisning kl. 18:00

    Se nærmere under Arrangementer

  • Skt hans

    Der er skt. Hans i klubben 23 Juni.

    Bålet tændes kl. 18

    Medbring selv mad og drikke

  • Velkommen til den nye hjemmeside

    Dette er første udgave af klubbens nye hjemmeside. Vi arbejder på at udbygge hjemmesiden og flere funktioner vil blive tilføjet i den kommende tid.

  • Ordinær generalforsamling

    Der bliver afholdt ordinær generalforsamling søndag d. 19. april kl. 14.00 i klubben.
    Efter generalforsamlingen er der standerhejsning og ostebord.

  • Arbejdsdage

    Der er planlagt arbejdsdag i klubben søndag d. 19. april samt lørdag d. 25. april.

    Begge dage startes kl. 10.00 med morgenbrød og kaffe.

    Der er mange opgaver der skal løses både inde og ude, så vi håber, at mange medlemmer vil give en hånd med. Arbejdsopgaverne spænder vidt – fra græsslåning og rengøring til håndværksbetonede opgaver - så der er helt sikker også en opgave der vil passe dig.

    Er du god til tømrerarbejde?

    Vi skal bl.a. renovere vores brændeskure og andre trækonstruktioner i år. Derfor vil vi gerne have en tilbagemelding fra medlemmer der er gode til ”tømrerarbejde”, således at vi kan planlægge arbejdet. Send gerne en mail til formand@fkk-dk.dk hvis du er god til tømrerarbejde og oplys hvilke af ovenstående dage du kan deltage.